lørdag 20. juni 2009

Fototur til Bruktbo :-D

Jeg og Ingrid var med en tur opp til Bruktbo i går. Mamma skulle handle, men vi to helt ferske speilrefleks-kamera-eiere, var på jakt etter fine motiv og detaljer. Og hvor i verden finner man flere motiv enn i en brukt-butikk? Jeg vet ikke hvor mange timer vi var der, men det gikk bare ikke an å bli lei. Den ene detaljen dukket opp etter det andre motivet. Vi kunne stå på den samme plassen å bare knipse i vilden sky. Det var helt herlig!

Hvis dere er interessert i slike mystiske butikker, så kan dere gå inn på bloggen til hun som driver butikken. Der er det diverse bilder av varer og en veibeskrivelse slik at dere kommer trygt fram. :-P Bare klikk her.

Nedenfor har jeg lagt ut en smakebit på noen bilder jeg tok i eventyrbutikken. Det kommer sikkert flere etterhvert som jeg får sett nøyere på alle bildene.
























































4 kommentarer:

  1. Me laik tha pictures:D Digga som sagt d me døra me regnserieffekt. Og sykkelsete.

    Hilsen blogge-Sitrus:)

    SvarSlett
  2. S T O L T :-D Koselige bloggen din, gleder meg til fortsettelsen.
    Koselig at dere ville bli med til Stjørdal gjenbruksstasjon, BruktBo.

    SvarSlett
  3. Herligheten så masse flotte bilda du har tatt da!!! Likte spesielt godt de i sort hvit og hva nåenn du har gjort med de, stilig ja ;)

    Kom gjerne tilbake, bare artig med fotografer!

    Ha en fin midtsommerkveld ;D og hils mora di!

    Hilsen Containergilr

    SvarSlett
  4. Takk takk ^^

    Koslig at dere liker bildene mine!

    Containdergirl: Det er stor sjanse for at jeg (og Ingrid) tar oss en foto-tur til. Det er jo bare såå mye fint i butikken din! Skal hilse til mamma og god midtsommerkveld til deg også :D

    SvarSlett