onsdag 1. juli 2009

Photoshop CS4!

Jeg og Sara fikk ordnet oss photoshop i går kveld, og satt oppe hele natten for å redigere. Det var egentlig ikke meningen, men det var for varmt til at noen av oss klarte å sove. Vi var på Kristines blogg, som inneholder masse gode tips til photoshop. Jeg anbefaler alle som vil ha råd til hva de kan gjøre på photoshop om å gå inn på bloggen hennes. Det er helt utrolig hvor mye man faktisk kan gjøre med bilder i photoshop.

Jeg har linket bildene under til oppskriften, så det er bare å trykke på dem for å få hvite hvordan jeg har laget dem :)

NB! For å ikke gå bort fra bloggen min når du trykker på linkene; hold inn ctrl og trykk på bildene/linken i teksten ;)

Her er det jeg prøvde meg på:
Bildet stikker ut av bildet


Skisse av et bilde


Svart/hvitt-bilde med litt farge

Runde kanter


Små bilder danner et stort bilde

1 kommentar: